International Marketing

Vorlesung

International Marketing (IM)

Lecturer:
  • Prof. Dr. Silvia Zaharia
Term:
Winter Semester 2011/2012
Cycle:
jedes 2. Semester
Time:
keine Veranstaltung im WS 2011-12 (s. unter Formalia)
Room:
keine Veranstaltung im WS 2011-12 (s. unter Formalia)
Language:
English

Learning Targets:

This course will guide you through the process of understanding, designing and evaluating marketing strategies to optimize the market performance on a global basis.

The course challenges you to think critically about global competition. Specifically, the course is designed to provide you with familiarity with the problems and perspectives of marketing across national boundaries and with those within foreign countries.

Methods of Assessment:

Anwesenheit; Projektbearbeitung und/oder Referat und Präsentation; Klausur

Formalities:

Die Vorlesung "International Marketing" von Frau Prof. Zaharia findet im Wintersemester 2011-2012 entgegen des Vorlesungszykluses und den Angaben im Modulhandbuch nicht statt. Eine Prüfung wird ebenfalls nicht angeboten. Die Veranstaltung wird voraussichtlich wieder im Wintersemester 2012-2013 durchgeführt.

Bei Fragen wenden Sie sich bitte an Frau Ina Druwen .